ההבדל המרכזי בין תשבץ לתשחץ

ההבדל המרכזי בין תשבץ לתשחץ

תשחצים הם הגרסה הנפוצה של תשבצים בימינו והן פופולריות מאוד גם בקרב קבוצה של פותרים חובבים מתקדמים שמעדיפים אותן על פני תשבצים סטנדרטיים.

ההבדל בין תשבצים סטנדרטיים לתשחצים הוא יותר מקוסמטי. ההבדל הקוסמטי הוא, כמובן, שהרמזים מופיעים בריבועי הרשת. החצים אומרים לך באיזה כיוון לכתוב את התשובות. חיצים בדרך כלל מצביעים אופקית או אנכית מחוץ לתיבות, למרות שלפעמים אתה עשוי לראות חיצים שמצביעים באלכסון מדי, או אפילו דורשים ממך לכתוב את המילה בסדר הפוך. בכל התשחצים אתה תמיד כותב את התשובה שמתחילה באות הראשונה של המילה בריבוע שבו נמצא ראש החץ. במילים אחרות, חיצים תמיד מצביעים על האות הראשונה בריצת התשובה.

אז, זה ההבדל הקוסמטי, יחד עם ההבדל הקטן שרמזים נוטים להיות קצת יותר קצרים מתשבצים סטנדרטיים כדי להתאים לריבועים.

ההבדל המשמעותי יותר הוא שמנקודת המבט של הגדולה – הרשתות חוצות הרבה יותר משמעותי. המשמעות היא שלכל ריבוע לבן יש הרבה יותר סיכוי להופיע גם בריצה למטה וגם בריצה לרוחב מאשר בתשבץ רגיל. לכן, ככל שאתה מתקדם בפתרון תשחץ, אתה מתחיל לקבל הרבה מידע על תשובות אחרות בתשחץ. ואכן, ובניגוד לתשבץ רגיל, ברוב התשחצים ניתן לפתור לא מעט מילים רק על ידי קבלת כל אותיות המילה מרמזים אחרים, או אולי רק השארת אות אחת.

לכן אפילו יותר מאשר עם תשבצים סטנדרטיים באמת משתלם לקרוא את כל התשחץ בהתחלה ולפתור את הרמזים הקלים שבטוח שיש לך רק תשובה אחת.

הרשמה
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הפתרונות המחופשים ביותר באתר
אופרת רוק בריטית תשבץ
אופרת רוק בריטית תשבץ
טומי (להקת הוא)...
3 תגובות
מדינה באפריקה תשחץ
מדינה באפריקה תשחץ
בוצואנה
3 תגובות
אדריכלית ישראלית תשבץ
אדריכלית ישראלית תשבץ
עדי כרמל מלמד
3 תגובות
מהפירות היבשים תשחץ
מהפירות היבשים תשחץ
משמש דבלים תאנה...
3 תגובות
פתרונות אחרונים
הסתיר את האמת תשחץ מורדו
הסתיר את האמת תשחץ מורדו
כיחד
יעקב ליבוביץ
נגישות
0
הוסף תגובה ותרום מהידע שלך ומנסיונך למידע בעמוד זהx