עיר בגרמניה בתשחץ

עיר בגרמניה בתשחץ

מחפשים פתרון לעיר בגרמניה בתשחץ? בפורטל פתרונות התשבצים הגדול והמקיף בישראל תוכלו למצוא ולשתף פתרונות לכל הגדרות התשחצים, התשבצים וחידות ההיגיון כולל הפתרון ל-עיר בגרמניה בתשחץ. כל הפתרונות באתר מוזנים על ידי קהילת חובבי התשבצים שלנו ונשמח אם תשאירו גם אתם פתרון אפשרי בתגובה מטה למען הגולשים הבאים.

קיימים פתרונות רבים להגדרה עיר בגרמניה תשחץ. התשובה תלויה כמובן במספר האותיות בתשחץ הספציפי שאתם מחפשים להגדרה של עיר בגרמניה בתשחץ.

עיר בגרמניה ב-2 אותיות: לר

עיר בגרמניה ב-3 אותיות: בון, אסן, קלן

עיר בגרמניה ב-4 אותיות: ברמן, דסאו, וימר

עיר בגרמניה ב-5 אותיות: ברלין, דרזדן, ויימר, הנובר

עיר בגרמניה ב-6 אותיות: המבורג, קובלנץ

עיר בגרמניה ב-7 אותיות: פוטסדאם, לברקוזן, לייפציג, שטוטגרט

 

אז אם יש לכם פתרונות נוספים ל-עיר בגרמניה בתשחץ, אנא שתפו והעשירו את כולנו 🙂

 

העיר בגרמניה בתשחץ ב-2 אותיות היא לר.

משמעות המילה "ליר" בתרגום לאנגלית עשויה להיות "ריק", אבל העיירה ליר היא בהחלט הכל מלבד. ממוקם באזור מזרח פריזיה ( Ostfriesland ) , קרוב לגבול הולנד, ליר ממוקם לאורך נהר ה-Ems .

ליר ידועה אולי בעיקר בזכות השוק הייחודי שלה, Gallimarkt . המסורת החלה עוד בשנת 1508 על ידי הרוזן אדזארד. חגיגת "אוקטוברפסט" זו, שהתחילה כשוק בקר, הפכה לשביעית בגודלה בכל גרמניה.

כאשר הגאלימרקט אינו בעיצומו, תן לתרבות המוזיקה והתיאטרון הפעילה של ליר לבדר אותך. קונצרטים קלאסיים, מופעי בובות לילדים ותקליטנים המציגים את סגנונות המוזיקה המודרניים ביותר, הם כמה דוגמאות למה שמוצע בכל עת. וכשתהיה לך מלא בתרבות, הגיע הזמן לטירות!

ליר – תחומי עניין מובילים
מפת עירבתי מלוןמצלמות אינטרנט (1)
טירת אבבורג היא פנינה ששוחזרה לאחרונה. בטירה הזו בצבע שמנת יש צריחים גותיים הבולטים כמו נרות על עוגת יום הולדת. החפיר הישן והגנים מוסיפים לקסם שלו.

ואז יש את טירת Haneburg עם פיתוי משלה. זהו החבורה הרב-תכליתי ביותר, לאחר ששימש כבית ספר לחקלאים נציונל-סוציאליסטי, בית חולים צבאי, בית קשישים ולאחרונה, בית ספר. נבנה בשנת 1570, בניין רנסנס בצבע חלוד זה בהחלט ראה גלגולים רבים.

ליר היא עיר בגרמניה שהיא פתרון מצוין בתשחץ או תשבץ.נםמ

אסור לשכוח את טירת פיליפבורג המחמירה יותר. הוקם על ידי הברון פיליפ פון ודל בשנת 1730, הוא ידוע בשל ליל האגדות השנתי שלו, כאשר הפארק נפתח לקהל הרחב.

טירות הן לא הבניינים המגוונים היחידים של ליר. העיירה מציגה כמה כנסיות מקסימות בזרמים שונים. כאן, עולה לרגל יכול למצוא כנסיות רפורמיות, לותרניות, קתוליות ופרוטסטנטיות-רפורמות.

אבל לפני שאתם עוזבים, הקפידו לא לפספס את בניין בית העירייה המפורסם של ליר. המבנה היפה הזה הוא אבן הפינה של העיר ה"ריקה" הזו שיש לה כל כך הרבה מה להציע.

 

העיר בגרמניה בתשחץ ב-3 אותיות היא בון

עיר הבירה של הרפובליקה הפדרלית של גרמניה עד 1990, וכיום היא מרכז בעל שם בינלאומי של מסחר ותרבות, העיר האידילית בון על נהר הריין היא בטוחה וקוסמופוליטית כתמיד.

עד היום, בון ו'רפובליקת בון' מסמלות דיפלומטיה, דמוקרטיה ועלייתה של גרמניה בעקבות מלחמת העולם השנייה. אתרים אותנטיים מהעבר הפוליטי של גרמניה הפתוחים כעת למבקרים כוללים את פאלה שאומבורג, בונגלו של הקנצלר ואת חדר הפרלמנט לשעבר. בעיר יש גם מוצגים רבים המעוררים מחדש זיכרונות וממחישים את הרקע ההיסטורי והפוליטי לאירועים בין התקופה שלאחר המלחמה לאיחוד מחדש.

בון היא לא רק פתרון טוב לתשחץ אלא גם בירת גרמניה.

 

ברלין – העיר אולי המרכזית בגרמניה היא פתרון מעולה בתשחץ

יש בעיר הגרמנית ברלין כל כך הרבה אטרקציות שקשה לומר כמה בדיוק!

רק ברובע מיטה של ​​ברלין יש שפע של מראות מפורסמים , משער ברנדנבורג ובניין הפרלמנט של הרייכסטאג ועד לכנסיית הקתדרלה של ברלין ומגדל הטלוויזיה.

 

העיר הגרמנית המבורג מהווב פתרון מעולה ב-6 אותיות

המבורג ממוקמת על נהר האלבה בצפון גרמניה . זהו הנמל והמרכז המסחרי הגדול במדינה.

העיר הגרמנית החופשית וההנזה (Freie und Hansestadt) של המבורג היא השנייה בגודלה מהסוף מבין 16 המדינות של גרמניה, עם שטח של 292 מייל רבוע בלבד (755 קמ"ר). היא גם העיר המאוכלסת ביותר בגרמניה אחרי ברלין ויש בה את אחד הנמלים הגדולים והעמוסים באירופה . השם הרשמי, המכסה הן את הארץ והן את העיר, משקף את המסורת הארוכה של המבורג של פרטיקולריות ושלטון עצמי. המבורג וברמן (הקטנה ביותר מבין המדינות ) הן למעשה הערים הגרמניות היחידות שעדיין שומרות על משהו מימי הביניים שלהן.עצמאות. האינדיבידואליות האופיינית של המבורג נשמרה בגאווה על ידי אנשיה, כך שבתחומים רבים של החיים הציבוריים והפרטיים, תרבותה של העיר שמרה על הייחודיות שלה ולא נכנעה למגמה הכללית של סטנדרטיזציה.

המבורג, בכל זאת, היא עיר קוסמופוליטית בהשקפה שלה. למרות שגרים בה מעט זרים, רבים עוברים בה. לעיר יש קשרים עם מספר רב של מדינות, ויש לה יותר קונסוליות מכל עיר אחרת בעולם, מלבד העיר ניו יורק . ספנות ומסחר היו נשמת אפה של המבורג במשך מאות שנים. באופן לא מפתיע, הנמל שלה נשאר המאפיין החשוב ביותר של העיר.

 

הרשמה
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הפתרונות המחופשים ביותר באתר
אופרת רוק בריטית תשבץ
אופרת רוק בריטית תשבץ
טומי
3 תגובות
מדינה באפריקה תשחץ
מדינה באפריקה תשחץ
בוצואנה
3 תגובות
אדריכלית ישראלית תשבץ
אדריכלית ישראלית תשבץ
אדריכלית ישראלית = עדה כר...
3 תגובות
מהפירות היבשים תשחץ
מהפירות היבשים תשחץ
צימוק
3 תגובות
פתרונות אחרונים
הסתיר את האמת תשחץ מורדו
הסתיר את האמת תשחץ מורדו
כיחד
יעקב ליבוביץ
נגישות
0
הוסף תגובה ותרום מהידע שלך ומנסיונך למידע בעמוד זהx